HomeSajmoviMeđunarodni, inovativni i održivi SIGEP potvrđuje svoj vodeći položaj u ‘DOLCE FOOD’...

Međunarodni, inovativni i održivi SIGEP potvrđuje svoj vodeći položaj u ‘DOLCE FOOD’ svijetu

  • Posjetitelji iz preko 160 zemalja, 1200 izlagačkih brendova iz 35 zemalja
  • Preko 500 kupaca iz 84 zemlje, 5200 poslovnih sastanaka
  • Tri međunarodna natjecanja s 25 zemalja sudionica: Gelato World Cup, Junior Pastry World Cup i European Gelato Challenge
  • 3250 učenika iz 70 hotelijersko-ugostiteljskih škola i stručnih Instituta
  • Djelatnici tvrtke Premis d.o.o. i ove godine posjetili su sajam SIGEP 2024 kako bi popratili najnovije svjetske trendove i inovacije iz svijeta sladoleda!

29. siječanj 2024. – “Veliku posjećenost i uspjeh ovogodišnjeg SIGEP-a potvrdili su posjetitelji iz 160 zemalja. Internacionalnost, vizija, umijeće, inovativnost, teritorijalni identiteti koji prelaze u globalno i stapaju se u svijetu, to i još mnogo toga moglo se vidjeti na 45. izdanju Sigepa”, izjavio je Maurizio Ermeti, predsjednik Italian Exhibition grupe u Rimini Expo Centru nakon završetka Međunarodnog sajma sladoledarstva, slastičarstva, čokolade, pekarstva i kave te čokoladnog showa. “Ovaj događaj potvrđuje svoju ulogu referentne točke za industriju slatke hrane”, rekao je Ermeti, “nudeći sve vrhunske i tehnološke izazove. Ovo je jedinstveni poslovni događaj koji je pronašao ogromnu dodanu vrijednost u Riminiju, gdje je inovacija druga priroda.”

Tvrtka Premis d.o.o. koja je poznata po tome da prelazi svoje vlastite granice kada je u pitanju inovativnost, izvrsnost i tehnološki napredak, posjetila je sajam te popratila najinovativnije i svjetske trendove u svijetu sladoleda.

Broj stranih posjetitelja bio je velik iz Europe (Španjolska, Njemačka, Rumunjska, Francuska, Grčka, Hrvatska, Srbija, Albanija), Bliskog istoka (Turska, Saudijska Arabija, Irak, Libanon), Afrike (Maroko, Egipat, Tunis), Sjeverne Amerike (SAD, Kanada), Srednje Južne Amerike (Brazil, Argentina, Meksiko), Azije i Jugoistočne Azije (Kina, Južna Koreja, Japan, Indija).

Cjeloviti program događanja tijekom pet dana trajanja sajma uključivao je čak tri međunarodna natjecanja s 25 zemalja koje su sudjelovale u Svjetskom kupu sladoleda (Gelato World Cup), Svjetskom kupu u slastičarstvu za juniore (Junior Pastry World Cup) i Europskom sladolednom izazovu (European Gelato Challenge) .

Više od 5,000 poslovnih sastanaka održalo se na štandovima 1200 izlagačkih brendova zahvaljujući dolasku preko 500 vrhunskih kupaca iz 84 zemlje svijeta kroz suradnju s Ministarstvom vanjskih poslova i međunarodne suradnje, ITA – Talijanskom trgovinskom agencijom i IEG-ovom mrežom regionalnih savjetnika.

ONLINE I MEDIJSKI USPJEH

Sajam je postigao veliku vidljivost kako u medijima tako i na društvenim mrežama. Potonji je registrirao zajednicu od 161.000 stručnjaka, s 2 milijuna pregleda online sadržaja i 780.000 pregleda na aplikaciji TEO – “The Eating Out Hub”, koja je također privukla interes zbog nove funkcije “Job Offers” posvećene usklađivanju ponude i potražnje, posebno za mlade ljude. Ukupni dosadašnji kontakti s medijima premašuju broj sa 660 akreditiranih novinara od čega 56 iz inozemstva.

FOKUS NA NOVE GENERACIJE PROFESIONALCA

Posljednjeg dana Sigepa također je sudjelovalo 3.250 učenika iz 70 hotelijerskih i ugostiteljskih škola i stručnih Instituta u edukativnom obilasku koji je spojio praktičnu obuku s interakcijom s tvrtkama. Inicijativa je dio projekta Sigep Akademije koja uključuje Sigep Giovani i Sigep za škole.

Sigep 2024 okupio je glavne svjetske ponude u području slastičarstva, slastica i pekarstva, omogućio sastanke o inovacijama proizvoda, novim potrošačkim trendovima i show-cookingu s velikim majstorima umjetničkog slastičarstva, uključujući distributere, lance restorana i javne ustanove. Izlagale su vodeće tvrtke u proizvodnji strojeva i sastojaka za sladoled i peciva, pekarstvo, pizzu, čokoladu i kavu.

VELIKI TREND ODRŽIVOSTI

Održivost je bila lajtmotiv ovog izdanja. I premda je zelena ekonomija već sletjela u svijet sladoleda, sada se uvukla i u slastičarsku industriju koja gleda na povrće i istražuje nove granice, uključujući umjetnu inteligenciju. Čokolada je također pokazala sklonost osviještenim procesima proizvodnje, dok sektor kave pridaje važnost sve pažljivijem potrošaču koji preferira tvrtke s održivim poslovanjem.

INOVACIJE

Svjetla reflektora obasjala su domišljatost i start-upove u Inovacijskom centru: veliki, novi projekt Vision Plaza Expo centra; nagrađivale su se najbolje poslovne ideje izlagača i start-upova.

Ovo izdanje Sigepa za 2024. održano je pod  pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede, prehrambene industrije i šumarstva i Ministarstva poduzetništva i proizvodnje u Italiji. I, pri kraju, otvorilo je nove teme zahvaljujući dobrim odnosima sa raznim udrugama.

SLJEDEĆE ODRŽAVANJE

Italian Exhibition grupa već je odredila novi datum održavanja Sigepa 2025. od 18. do 22. siječnja, ponovno u Rimini Expo Centru. U međuvremenu se priprema za Sigep China, koji će se održati od 24. do 26. travnja u Shenzhenu i debi Sigep Asia, koji je na rasporedu u Singapuru od 26. do 28. lipnja. Međutim, još jedan IEG- Food & Beverage događaj je pred vratima: od 18. do 20. veljače, Rimini Expo Center će ugostiti Beer&Food Attraction.

RELATED ARTICLES

Most Popular