Home Blog Page 4

Vitrine za sladoled Magic

Italproget vitrine za sladoled

Retro je u modi.

Na tržištu je sve popularniji vintage i retro still. Danas nove slastičarnice se pretežno uređuju u ovom stilu. Retro stil osim što daje poseban izgled prostoru ujedno i prezentira Vaš proizvod. Naime danas su moderni “home made” proizvodi ili bio organic proizvodi. Bilo da se želite prezentirati kao slastičarnica domaćih proizvoda ili bio proizvoda najbolje opcija za Vas su vitrine za sladoled Magic. Magic ima jako nisku razinu prve police tako da i mala djeca mogu vidjeti proizvod. Vitrine za sladoled Magic su ujedno i vitrine kod kojih je najbolja vidljivost proizvoda.

Vitrine za sladoled Magic

Vitrine za sladoled Magic

Magic spada u Premium klasu Italproget vitrina. Odlikuju ga oštre retro linije s ravnim staklima koja nude izvrsnu vidljivost proizvoda. Masivna stakla te inox rešetke. Sve to ukupno već na prvi pogled pokazuje da se radi o vitrini iz Premium segmenta. Kad još tome dodate rashladni sustav s duplim hlađenjem svakog reda kadica radi se o vitrini koja može raditi u tropskim uvjetima. Znači vitrine za sladoled Magic napravljene su da mogu raditi u svim uvjetima vani i unutar ugostiteljskog objekta. Izrada je izuzetno robusna pa je zbog toga je nije problem premještati više puta godišnje. Možete je postaviti na šetnice, plaže, trgove i sl. s tim da vitrinu uvijek treba štititi od sunca.

Vitrine za sladoled Magic

Vitrine za sladoled Magic se proizvode u više dimenzija:

  • 1096 x 1120 x 1220 mm
  • 1601 x 1120 x 1220 mm
  • 2136 x 1120 x 1220 mm
  • 1096 x 1120 x 1380 mm
  • 1601 x 1120 x 1380 mm
  • 2136 x 1120 x 1380 mm
  • kut 45º

Vitrine za sladoled Magic moguće je spajati u liniju te raditi polukružne linije. Magic vitrine mogu biti za sladoled, kolače, praline, peciva, hranu pizze i sl. Znači postoje ravni i kutni elementi te dvije različite visine. Većom visinom povećava se broj polica dok u vitrini za sladoled ostaje samo jedna polica.

Vitrine za sladoled Magic

Ukoliko Vas interesira modernija vitrina sa ravnim staklom pogledajte model Dream.

 

 

Vitrina za sladoled Dream – Best buy

Italproget vitrine za sladoled

Vitrina za sladoled Dream

Italproget vitrine spoj su vrhunske kvalitete i dizajna. Kada radite posao sa sladoledom ispred svega treba staviti kvalitetu proizvoda jer ako Vam vitrina ne funkcionira kad je najtoplije i kad imate najviše posla onda je to veliki problem. Zato kod odabira vitrina kvaliteta je najvažnija. Zatim ispred dizajna važno je kako vitrina prikazuje Vaš proizvod. Na tržištu imate mnogo vitrina koji su toliko atraktivne da ne možete proći da se na zaustavite. Ali veliki broj takvih vitrina Vaš proizvod ne prikazuje u pravom svjetlu. Naprimjer okrugla vitrina Tonda je jako atraktivna i svi se zaustavljaju da je vide, ali glavno je pitanje da li kupuju sladoled? Kada dođete do takve vitrine još ne vidite sladoled. Morate doći na 1 m od vitrine za sladoled kako bi vidjeli proizvod koji prodajete. Međutim kada dođete blizu što vidite u takvoj vitrini? Prema kupcu je uvijek okrenuta strana sladoleda gdje se vade kugle koja nije reprezentativna. Takav izgled odbija kupca od kupnje. Kada želimo kombinirati kvalitetu, vidljivost proizvoda i dizajn best buy opcija je sigurno vitrina za sladoled Dream.

Vitrina za sladoled Dream

Vitrina za sladoled Dream

Vitrina za sladoled Dream modernog je izgleda s čistim ravnim linijama u odnosu na Moon s kojim dijeli tehnologiju. Odlično predstavlja sladoled koji u njoj predstavljate. I s udaljenosti od 50 m vidi se sladoled koji privlači šetače. Vitrina za sladoled Dream je dosta niža od jeftinijih vitrina tako da mala djeca vide sladoled. Pokreče je odličan rashladni sustav sa duplom zračnom zavjesom zbog kojega je možemo postaviti i izvan ugostiteljskih objekata. Na plaže, šetnice, trgove i sl. s tim da ih je potrebno zaštiti od sunca. Vitrina za sladoled Dream postoji u sljedećim veličinama:

  • 1096 x 1112 x 1225 mm za 12 uskih ili 8 širokih kadica
  • 1601 x 1112 x 1225 mm za 18 uskih ili 12 širokih kadica
  • 2136 x 1112 x 1225 mm za 24 uske ili 16 širokih kadica

Vitrina za sladoled Dream baš kao i Moon proizvodi se isključivo za sladoled.

 

Vitrina za sladoled Moon – Moderan dizajn i kvaliteta

Italproget vitrine za sladoled

Talijanski proizvođači vitrina za sladoled uvjerljivo vladaju tržištem i jako teško je pronaći vitrinu koja nije proizvedena u Italiji. Ako se već i nađe nekakva vitrina koja nije proizvedena u Italiji onda ona svojim dizajnom sigurno ne može konkurirati talijanskoj konkurenciji. Kada promatramo sajmove u Italiji svake godine imamo nove modele vitrina i svake godine su sve ljepše. U Italiji imamo jako puno proizvođača i gotovo svi imaju prekrasan dizajn. Međutim cijena i kvaliteta se uvelike razlikuju. Tako imate proizvođače koji imaju prekrasan dizajn, ali vitrina tehnički nije dobro napravljena te zbog toga nije u mogućnosti odraditi na lokacijama izvan klimatiziranih prostora te na klimatiziranim lokacijama gdje je velik posao. Inženjeri su jednostavno sve računali u idealnim uvjetima kako bi snizili cijenu vitrine. Međutim uvijek se može pronaći i vitrine s vrhunskim dizajnom i kvalitetom. Jedna od predstavnika te skupine je vitrina za sladoled Moon.

Vitrina za sladoled Moon

Vitrina za sladoled Moon

Vitrina za sladoled Moon i Dream svrstavaju se u srednju klasu Italproget vitrina ili best buy vitrine za sladoled. Vitrina za sladoled Moon ima zaobljena stakla te jednostruko bočno i prednje staklo. Na vrhu zaobljenog stakla ima staklenu policu koja služi za odlaganje preljeva i korneta. Ova vitrina dijeli tehnologiju sa Premium linijom Italproget vitrina dok su u odnosu na njih napravljene neke uštede na završnoj obradi. Rashladni sustav napravljen je za sve uvijete s duplom zračnom zavjesom te se vitrina za sladoled Moon bez problema može postaviti na lokacije izvan ugostiteljskog objekta. Moon je predviđen da radi na šetnicama, plažama, trgovima te ostalim otvorenim prostorima s tim da ga je potrebno zaštiti suncobranom. naravno može se i postaviti u zatvorenim prostorima. Od veličina imamo:

  • 1096 x 1165 x 1280 mm – 12 uskih ili 8 širokih kadica
  • 1601 x 1165 x 1280 mm – 18 uskih ili 12 širokih kadica
  • 2136 x 1165 x 1280 mm – 24 uske ili 16 širokih kadica

Vitrina za sladoled Moon ne može se spajati u liniju tj. postoji samo model za sladoled.

Vitrina za sladoled Moon

Vitrina za sladoled Twist

Vitrine za sladoled

Kada pogledamo čitavu gamu proizvoda vitrina za sladoled Twist predstavlja povoljnu vitrinu namijenjenu unutarnjem korištenju. Twist je profesionalna vitrina dobrih performansi po povoljnoj cijeni. U odnosu na skuplje modele vitrina za sladoled Twist ima jednostruko hlađenje okolo oba dva reda kadica i jednostruka bočna i prednja stakla. Ujedno je i manje robusna pa samim time je nije dobro često seliti. Ona je namijenjena za korištenje u zatvorenim prostorima te je nakon montaže nije preporučljivo sezonski seliti. Idealna je za kupce koji imaju svoj zatvoreni prostor u koji će je naši tehničari namontirati i ostaviti je na mjestu. Imamo dosta takvih slučajeva gdje objekt radi samo sezonski te zimi vitrina ostaje na svome mjestu ili u slučajevima kada vitrina radi cijelu godinu u shopping centru ili ugostiteljskom objektu.

Vitrina za sladoled Twist

Vitrina za sladoled Twist

Twist je ustvari brat blizanac od vitrine za sladoled Gioia samo što Gioia ima ravno staklo, a Twist zaobljeno. Postoje 3 širine vitrina za sladoled Twist:

  • 1124 X 1060 X 1390 mm
  • 1625 X 1060 X 1390 mm
  • 2144 X 1060 X 1390 mm

Model širine 110 je sa 12 uskih ili 8 širokih kadica.

Model širine 160 je sa 18 uskih ili 12 širokih kadica

Model širine 21o je sa 24 uskih ili 16 širokih kadica

Vitrina za sladoled Twist može se spajati u liniju sa ostalim Twist modelima. U ponudi imamo:

  • Vitrina za sladoled Twist
  • Vitrina za kolače Twist
  • Vitrina za praline Twist
  • Vitrina za hranu Twist
  • Vitrina za peciva Twist
  • Vitrina za pizzu Twist

Vitrine je moguće naručiti s panelima ili bez. Kada se vitrina uzima s panelima moguće je odabrati bilo koju boju po RAL ljestvici.

Vitrina za sladoled odličan je izbor za sve one koji žele pouzdanu vitrinu modernog izgleda. Za one koji vitrinu neće pomicati te će je držati unutar prostora. Za one koji žele povoljniju vitrinu. Ako vi imate potrebu za takvom vitrinom i smatrate da je vitrina za sladoled Twist odličan izbor za Vaš posao sa sladoledom kontaktirajte nas bez obaveze.

Vitrina za sladoled Italproget Gioia

Vitrina za sladoled Italproget Gioia

Kod kupnje vitrina za sladoled vrlo je važno uzeti sve aspekte u obzir. Gdje će se vitrina nalaziti? Kakva je klima na lokaciji? Hoće li se vitrina premještati ili će ostati na jednom mjestu? Gioia je jedna od onih vitrina koju kupujemo ako imamo idealne uvijete za vitrinu. Kada kupujemo vitrinu za sladoled Italproget Gioia moramo je smjestiti unutra u klimatiziranu prostoriju i ne premještati je iz prostora u prostor po završetku sezone. Zbog toga što Gioia vitrine nemaju dupla stakla koja su toplinski izolator i vitrina je manje robusna od ostalih modela. Sukladno tome ove vitrine su znatno povoljnije od vitrina koje su napravljene za rad vani. Neovisno što predstavlja jeftiniju verziju ipak se radi o vitrini s provjerenom Italproget kvalitetom. U Hrvatskoj ih imamo već dosta prodanih i sve rade bez problema na nekim lokacijama unutra, a na nekim vani.

Vitrine za sladoled Gioia

Linija vitrina za sladoled Gioia rade se u standardnim dimenzijama nešto manje dubine. Dubina je nešto veća nego kod vitrina za sladoled Smile te iznosi 1045 mm. Širine standardno imamo:

  1. 1124 x 1045 x 1225
  2. 1627 x 1045 x 1225
  3. 2144 x 1045 x 1225

Vitrine za sladoled Gioia

Vitrine za sladoled Gioia proizvode se u svim verzijama tako da ih je moguće spajati u niz. U navedenim dimenzijama imamo tako:

  • Vitrinu za sladoled
  • Vitrinu za kolače
  • Vitrinu za praline
  • Vitrinu za salate
  • Vitrina za hranu (bagna maria)
  • Vitrinu za peciva
  • Vitrina za pizza cut

Vitrine Italproget Gioia moguće je naručiti s panelom ili bez panela. Kada se vitrina naručuje s panelom moguće je odabrati bilo koju RAL boju. Stakla dolaze u prozirnoj i crnoj izvedbi te boju stakla nije moguće mijenjati. Vitrine za sladoled Italproget Gioia dolaze isključivo s ravnim staklima koji lagano opet dolaze u modu. Naime na Talijanskom tržištu danas su modernije i bolje se prodaju vitrine s ravnim staklom. Za one koji vole vitrine za sladoled sa zakrivljenim staklima postoji model Twist koji je identičan samo ima zakrivljeno staklo i nešto je dublji.

Vitrine za sladoled Smile

Vitrine za sladoled Smile

Smile od Italproget-a su profesionalne vitrine namijenjene da se koriste unutar poslovnog prostora i predstavljaju najjeftiniji model Italproget vitrina. Smile linija vitrina ima najviše opcija i veličina od svih italproget vitrina. Vitrine za sladoled Smile su manje dubine od ostalih i mogu biti od jednog i po reda. Tako da jedan red kadica stoji standardno dok drugi stoji okomito. Smile vitrine za sladoled su 85 cm dubine i proizvode se u 3 veličine:

  1. 1150 x 849 x 1328
  2. 1653 x 849 x 1328
  3. 2179 x 849 x 1328

Prema dizajnu Smile vitrine možemo dijeliti na:

  • Smile vitrine s ravnim staklom
  • Smile vitrine sa zakrivljenim staklom

Naime ovaj model se može naručivati s ravnim i zakrivljenim staklom s tim da je ostali dio vitrine isti.

Vitrine za sladoled Smile

Vitrine za sladoled Smile

Između ostaloga vitrine za sladoled Smile mogu biti statičnog ili ventilatorskog sistema hlađenja.

Kada želimo spojiti Smile vitrine u liniju imamo je u svim izvedbama:

Vitrina za sladoled
Vitrina za kolače
Vitrina za praline
Vitrina za piće
Vitrina za hranu (bagna maria)
Vitrina za peciva
Vitrina za pizzu
Vitrina za sendviče i sl.
Glavne prednosti ovih vitrina je povoljna cijena i mala dubina. Na dosta mjesta imamo problem s dubinom vitrine i u tim situacijama koristimo vitrine za sladoled Smooth ili vitrine za sladoled Smile. To su situacije kada je širina ulaznih vrata u prostor jednaka ili manja od 110 cm. Standardne profesionalne vitrine za sladoled su dubine 110 cm te ne mogu ući u takve prostore. Drugi slučajevi su kada imamo uske, a duge poslovne prostore i trebamo ugraditi više vitrina. Ako imamo 3 m širinu prostora treba računati da retropult odnosi najmanje 60 cm. Zatim prostor za prodavača ili šankera minimalno 80 cm ostaje nam 160 cm. U 160 cm trebamo smjestiti vitrine i prostor za kupce. Ako koristimo standardne vitrine tada imamo sam 50 cm prostora za kupca. Ako koristimo vitrine za sladoled Smile onda nam ostaje 75 cm prostora za kupce što bi bio minimum.

Vitrina za sladoled Smooth Italproget

Vitrina za sladoled Smooth Italproget

Nekada nas prostor limitira koliku veličinu vitrine trebamo kupiti. Vitrine su većinom proizvedene na standardne mjere od kojih su najpoznatije: 210 x 110 cm, 165 x 110 cm i 110 x 110 cm. Kada nam je širina bitna onda između ove 3 veličine gotovo uvijek možemo pronaći koja nam najviše odgovara. Međutim kada je bitna dubina vitrine onda imamo problem. Netko ima vrata manja od 110 cm tako da vitrina ne može ući u prostor. Drugi imaju jako uzak prostor te kad zbrojimo retropult min 60 cm + prostor za konobara 80 cm + vitrina 110 cm zauzimamo 2,5 m prostora. Uzmimo da je prostor 3m širine dobivamo 50 cm za kupca što je nedovoljno jer trebamo minimalno 80 cm prostora. Kada dođemo do navedenih problema sve možemo riješiti vitrina za sladoled Smooth od Italprogeta.

Vitrina za sladoled Smooth

Smooth vitrina

Vitrina za sladoled Smooth se najčešće koristi kao ugradbena vitrina. To čini njenu veliku prednost naspram ostalih vitrina za sladoled. Znači imamo gotovi šank ili radimo novi vitrina za sladoled Smooth se može uklopiti bez problema. Dovoljno je u šanku ili pultu otvoriti rupu odabranih dimenzija smooth vitrine i vitrinu staviti unutra. Nešto slično kao kuhinjska ploča za kuhanje. Kada vitrinu ugradimo u šank ispod šanka moramo spojiti rashladni sustav koji može doći s vitrinom ili se spajati na centralni sustav. Važno je napomenuti da uz vitrinu za sladoled u ponudi imamo i rashladnu vitrinu za kolače i praline, grijanu vitrinu za pizze i peciva, grijanu vitrinu bagna maria za hranu, rashladnu vitrinu za umake i dodatke i sl.

Najveća prednost je da možemo napraviti niz istih vitrina ugrađenih u razne površine. Tako možete napraviti šank ili liniju od kamena s ugrađenim Smooth vitrinama, isto tako od drva, kerok-a, coriana i sl.

Nedostatak vitina za sladoled Smooth je što se sladoled slabije vidi nego u standardnim vitrinama za sladoled. Zatim kod Smooth vitrina nemamo 2 reda kadica zbog smanjene dubine nego 1,5 red tj. jedan normalni red + jedan okomiti.

Vitrina za sladoled Smooth

Nadam se da ćete iz svega navedenog pronaći zaključak kakva Vam je vitrina potrebna te ukoliko bude nekakvih pitanja slobodno nam se obratite. Za primjere kako ugraditi Smooth vitrine pogledajte katalog.

 

Rashladni ormari i šokeri za proizvodnju sladoleda

Rashladni ormari i šokeri

Uz našoj ponudi strojeva za proizvodnju sladoleda nalaze se i rashladni ormari i šokeri za proizvodnju sladoleda proizvođača ISA – Italija.

Zamrzivači za sladoled

Rashladni ormari i šokeriU našoj ponudi imamo ISA rashladne ormare za čuvanje sladoleda. Rashladni ormari se nude u jednoj veličini specijalno izrađenoj za čuvanje sladoleda. Važno je da na jednu policu ormara stane 6 uskih kadica ili 4 široke kadice. U takav ormar može stati 36 uskih kadica ili 24 široke kadice. Zbog toga su ovi ormari drugačiji od ostalih. Još jedna bitan razlika je što ormari specijalizirani za proizvodnju sladoleda imaju znatno veći rashladni sustav. Sukladno tome nakon otvaranja znatno brže postižu temperaturu od drugih ormara. To je izrazito važno da nam sladoled ne spadne jer se tako gubi vrijedan volumen.

 

Šokeri za sladoled

Rashladni ormari i šokeri

U našoj ponudi imao šokere za sladoled ISA u 5 različitih veličina. Svi šokeri imaju cikluse za sladoled, ali ujedno i za kolače, hranu…

Ovisno o kapacitetu proizvodnje možemo Vam pomoći odabrati veličinu. Za sva pitanja obratite nam se s povjerenjem.

Obiteljska pakiranja sladoleda Premis

0

Obiteljski sladoledi

Obiteljska pakiranja sladoleda za nas su veliki izazov. To su proizvodi koje potrošač kupuje da ih konzumira u vlastitom domu, u ugodnim trenucima, sam ili s obitelji možda s prijateljima. Upravo zbog toga kad smo planiranje proizvodnje obiteljskih pakiranja sladoleda uzeli smo to jako ozbiljno. Nemamo mogućnost da napravimo grešku plasiranjem lošeg proizvoda na tržištu jer ova skupina potrošača nam to ne bi oprostila. Kad se radi o kupcima obiteljskih pakiranja sladoleda oni isključivo traže dobru kvalitetu proizvoda. Nažalost danas je situacija takva da i jedan veliki broj potrošača gleda na cijenu što je rezultiralo poplavom jeftinih proizvoda na Hrvatskom tržištu.

Obiteljski sladoledi PremisDanas je najlakše plasirati jeftina obiteljska pakiranja sladoleda jer ih svi žele. Trgovački centri, distributeri i veleprodaje svi redom su nas kontaktirali da li imamo mogućnost proizvoditi B-klasu sladoleda. Mnogi hrvatski proizvođači okrenuli su se proizvodnji takvog proizvoda i uspjeli su plasirati svoje proizvode na tržište. To su pakiranja sladoleda koji možete naći u trgovačkim lancima po cijenama 8,99 kn/L ili 9,99 /L. Gotovo svaka trgovina ih ima i prodaju se dobro. Ulaskom Hrvatske u EU imali smo jako puno poziva iz zemalja članica upravo za obiteljska pakiranja B-klase sladoleda. Međutim mi to nismo željeli.

Premis obiteljska pakiranja sladoleda

Obiteljski sladoledi PremisKao što sam naveo mi u Premis-u obiteljska pakiranja gledamo drugačije. Mi B-klasu sladoleda nemamo u ponudi niti je želimo imati. Želimo da naše ime nose isključivo Premium proizvodi. Kada nešto nosite u svoj dom i konzumirate u posebnim trenucima za Vas onda taj proizvod mora biti ni više ni manje nego savršen. Mi želimo proizvoditi isključivo takva obiteljska pakiranja sladoleda iako zbog toga prodajemo znatno manje nego ostali proizvođači. Naša ideja je bila obiteljska pakiranja sladoleda obogatiti preljevima i dodacima koji znatno obogaćuju okus sladoleda, ali i znatno podižu cijenu.

Zbog naše filozofije o obiteljskim pakiranjima sladoleda iste možete pronaći isključivo u trgovačkom lancu Tommy. Tommy je prepoznao našu kvalitetu te za njih proizvodimo njihovu robnu marku Bondi Premium.

 

[envira-gallery id=”175″]

Sladoled igračka. Premis impulsni sladoledi

0

Sladoled igračka

Impulsni sladoledi kao što sama riječ kaže imaju za cilj potrošača potaknuti na impulzivnu kupnju. Jedan od najboljih predstavnika te skupine je Premis sladoled igračka. Naime već dugo na tržištu impulsnih sladoleda vladaju štapići, korneti, razne čašice i sl. Gotovo svaki proizvođač ima jednak asortiman različitog naziva. Ne rijetko sve te proizvode proizvodi jedna tvornica u svijetu i pakira pod raznim brandovima. Kao rezultat toga dobili smo na tržištu proizvode jednakog oblika i okusa bez imalo mašte. Kada svemu tome dodamo još da svake godine ti isti proizvodi da bi se bolje prodavali dobiju na ambalaži slike i nazive poznatih likova iz crtanih filmova na omotu kojeg ionako bacamo nakon kupovine. Znači da je proizvod napravljen isključivo da potakne potrošača na kupovinu te nakon što se sladoled pojede ne ostane ništa ili nekakva sličica koja ne izdrži do kuće.

Premis Impulsni sladoledi

Impulsni sladoled PremisKada smo krenuli u razvoj proizvoda vidjeli smo da strojevi za proizvodnju impulsnih sladoleda su jako skupi te zbog toga su rezervirani samo za velike proizvođače. Ti veliki proizvođači većinom se specijaliziraju za određeni artikal koji proizvode. Tako dobivamo da jedna tvornica proizvodi štapiće, druga kornete itd.

Mi u Premisu nismo željeli biti samo još jedan distributer jednakih proizvoda već smo htjeli nešto novo. Cilj nam je bio stvoriti proizvod koji će biti totalno drugačiji od drugih. Kao što je svojevremeno bila loptica punjena sladoledom koja je postala veliki hit. Mnogi se još s nostalgijom sjećaju sjajnog proizvoda te žale zbog toga što takvo nešto nema na tržištu da ponude djeci. Kad bih nam roditelji kupili sladoled u loptici prvo smo se veselili sladoledu. Međutim nakon što bi pojeli sladoled ostala bi loptica kao igračka. Na tom tragu uspjeli smo razviti naše nove impulsne sladolede – sladoled igračka. Proizvode koje nudimo jedinstveni su na Hrvatskom tržištu, a proizvodimo ih isključivo u našoj proizvodnji.

Premis impulsni sladoledi – Sladoled igračka napravljeni su da potaknu potrošača na impulzivnu kupnju, pruže bogatstvo okusa i na kraju im ostaje igračka kao trajna vrijednost. Na takav način mi vidimo impulsne sladolede.

Još jedan jedinstveni proizvod na tržištu nastao našom inovacijom Cup to go možete pogledati ovdje.

Cup to go soft sladoled. Vanilia, čokolada i jogurt

0

Cup to go proizvodi do kraja 2018. godine izlaze iz našeg asortimana.

Cup to go proizvodi se mogu izraditi po narudžbi ukoliko kupac želi veću količinu.

Soft sladoled

Soft sladoled Premis 2011.g. Na sajmovima u Italiji soft sladoled predstavlja se kao veliki hit koji se vrača na velika zvona na tržište sladoleda.Prije toga moglo ga se naći u pojedinim lokalima koji su imali dobar razlog da ostanu vjerni starim soft aparatima. Ti razlozi su večinom dobra lokacija, tradicija i jednostavnost u korištenju za pojedine objekte koji imaju veliku prodaju sladoleda, ali im on nije glavni posao kao npr. McDonald’s. U McDonald’s-u se služi soft sladoled s dodatkom umaka, posipa bombona i sl. Odjednom je soft sladoled predstavljen kao veliki hit i kao nešto što dolazi opet u modu.

Soft sladoled u Hrvatskoj

Kao i svugdje potražnja za soft sladoledom je porasla i gotovo svaki dan smo imali 2-10 poziva zainteresiranih kupaca koji su željeli na neki način započeti posao s točenim sladoledom. Posebno su bili moderni Frozen yogurt shop-ovi koji su svi željeli otvoriti. Takav koncept uključivao je sladoled od jogurta + neki bi imali još 2 dodatna okusa na soft aparatima koji su se dodatno obogaćivali s umacima i posipima. Bit takvog koncepta nije bila u sladoledu nego u samim dodacima koje su potrošači sami birali. Tako svaki sladoled je bio personaliziran i sadržavao je samo one preljeve i posipe koje ste željeli. Glavni nedostatak ovog koncepta su skupi aparati koji su koštali od 7.000 EUR do 25.000 EUR ovisno o proizvođaču i modelu.

Cup to go – Soft sladoled

Soft sladoled Premis Kako je sve veći broj kupaca odustajao od Soft koncepta zbog cijene došli smo na novu ideju. Zahvaljujući modernoj tehnologiji i ideji koju smo imali napravili smo proizvod Cup to go. Cup to go su gotove čašice sladoleda u 3 okusa vanilija, čokolada i jogurt koje su poklopljene sa plastičnim poklopcem. Ugostitelj kod nas kupuje gotove čašice svakog okusa posebno i iste čuva u škrinjama na -18ºC. Potrošač dolazi u ugostiteljski objekt i bira okus nakon čega prodavač skida plastični poklopac. Potrošač tada bira dodatke koje ugostitelj stavlja na sladoled i dobivamo gotov proizvod. U ovaj koncept ulaganja su minimalna jer Vam nije potreban stroj za sladoled. Škrinju koja Vam je potrebna za čuvanje sladoleda dajemo na posudbu kad uzimate naše proizvode.

Cijena?

Važno je napomenuti da kad imate stroj za soft sladoled kalkulacija za 150ml sa utroškom materijala i energije. Zajedno sa kalom kojeg imate prije početka i poslje rada te čašicom iznosi cca 4,oo kn + PDV. Cup to go sa 150ml sladoleda i kvalitetnom čašicom od tvrde plastike koja izgleda ekskluzivno košta 4,00 kn + PDV. To je sigurno isplativiji posao jer imate manji rizik i mnogo manje rada. Sukladno tome Cup to go je vrlo brzo postao jako tražen proizvod pa smo 2014.g. kupili poluautomatsku punilicu koja proizvodi 1000 kom / h.

Zaključak

Soft sladoled Cup to go Soft sladoledi su zadnje dvije godine u opadanju. Na tržištu je sva manja potražnja za istima međutim na tržištu opstaju domišljati ugostitelji koji su napravili dobar posao. Važno je razumjeti da je ključ ovog posla u preljevima i posipima kojih treba biti dosta i moraju biti originalni. Važno je dodati specijalne lokalne posipe i preljeve koji će Vas istaknuti od drugih. Neki naši klijenti su u zimskim mjesecima prelijevali Cup to go čašice sa vrućim umacima od višnje ili sl. što se jako dobro pokazalo. Svojom idejom omogućili smo Vam da bez ulaganja krenete u posao sa soft sladoledom. Sada je na Vama da smislite kako se istaknuti od drugih i napraviti dobar posao iz svega toga. Našu ideju za Cup to go proizvode plasirali smo i u Italiju čije tržište je jako dobro prihvatilo proizvod. Ipak se može Talijanima plasirati dobra ideja za sladoled!

KATALOG

Premis sladoled – SLOBODNA DALMACIJA

0

Premis sladoled

Koliko je samo negacija u makarskoj obitelji Premeru: ne pristaju na poslovne kompromise, ne idu ispod zacrtanih kriterija, ne zanima ih ništa što nije vrhunske kvalitete, ne žele raditi jeftini proizvod, ne ulažu u marketing… Ali zato rade Premis sladoled o kojem se priča diljem Hrvatske, poslovanje im je u plusu, drugi su po proizvodnji u zemlji nakon svenazočnog Leda, traže ih i van granica. Ali, ne hvala, braću, 35-ogodišnjeg Zorana, poslovnog direktora i 37-ogodišnjeg Tonija Premeru, direktora proizvodnje obiteljske tvrtke Premis d.o.o., to ne zanima. Kažu možda će doći jednom vrijeme i za izlazak vani, ali kada to oni odluče, i po njihovim uvjetima. A takvi su kada i odlučuju s kim će poslovati.

Godišnja proizvodnja od 300.000 lit.

-Od kada je otac prije 24 godine započeo s obiteljskim poslom u podrumu naše kuće, a mi mu kao djeca pomagali, držali smo se pravila – radit ćemo proizvod vrhunske kvalitete, i nigdje žuriti nećemo. Danas smo došli do godišnje proizvodnje od 300 tisuća litara sladoleda, i njegovi smo najveći proizvođači u Dalmaciji. A osim ugostiteljskog sladoleda, onog u obiteljskim pakiranjima od litre, konfekcijskog, i njihovih preljeva imamo i distribuciju slastičarske opreme, dekoracije i sitnog inventara. Premis sladoled već godinama u ponudi u brojnim dalmatinskim hotelima, restoranima, slastičarnama, shopping centrima. I puno šire od toga – kažu Zoran i Toni.
U njihovom sladoledarskom carstvu smještenom nekoliko kilometara od makarskog centra, momentalno vlada carstvo tišine. Strojevi su od prije desetak dana ugašeni, sezona je gotova. Tek je nekoliko radnika, od osam stalnih i desetak sezonaca, žurno zaposleno oko utovara kamiona.
Ima i opravdanog razloga za ovaj smiraj, onog trena kada Hrvati započnu i u zimi uživati u sladoledu kao ljeti, vremenu njegove top proizvodnje, tada će moćne mašine biti u stalnom pogonu. Zato su sa završetkom ljeta skupi strojevi uzeli predah do ožujka, i ponovne aktivne proizvodnje. Do tada će se paliti jednom na mjesec, tek za popunjavanje skladišta. No to ne znači da je vrijeme stalo i za nas dvoje. Čeka nas puno posla, brojni sajmovi, poslovna putovanja, tehničke inovacije, osmišljavanje novih proizvoda – kažu Zoran i Toni.

Važno je biti drugačiji

Malo ljudi znade kako ova dva direktora, po struci ekonomisti, među svojim kolegama slove i kao kraljevi inovacija sladoledarskog biznisa. Štoviše, oni su i utemeljitelji trendova koji postaju pravilo poslovanja i kod njihove konkurencije. Kažu nam kako nisu dovoljno novčano jaki da patentiraju svaki od svojih izuma. Ali zato imaju toliko ideja da im konkurencija može samo puhati za vratom. I u nemogućnosti nečeg drugog, napraviti tek copy-paste njihovih ideja.
-S preseljenjem u novi prostor od tisuću kvadrata primijetili smo pad proizvodnje, i to nas je ponukalo na poslovnu inovaciju vezanu za izgled vitrina. Do tada su kadice u vitrinama sa sladoledom bile ravne, sladoled se nije vidio, nije se uzdizao uvis. Pa smo osmislili novi izgled kadica, sa sladoledom koji je jako vidljiv, i to smo napravili prvi u svijetu. Zbog toga smo morali osmisliti i stroj koji je omogućio pravljenje takve posebne površine. Kada smo sumirali troškove nove proizvodnje, nove su nas kadice došle deset puta skuplje od običnih. Ali analiza je pokazala da se sladoled prodavao deset puta više od onog u starim kadicama. Nije dugo trebalo da taj iskorak preuzmu svi ostali. Stvorili smo trend – vele.

Bondi premium

Nije im samo inovativnost pomogla u širenju posla po cijeloj zemlji, presudnu je ulogu imala upravo kvaliteta, bazirana na vrhunskim sirovinama koje nabavljaju iz cijelog svijeta. Prepoznali su to brojni poslovni ljudi koji su im pristupili sa željom za suradnjom. Mnoge su, kažu, odbili jer nisu htjeli pristati na njihova traženja u smislu rušenja kvalitete. Pa čak i po cijenu toga da nikada ne uđu na police trgovina maloprodajnih lanaca.

Sve dok se nije pojavio Tommy, koji je makarske sladolede u obiteljskom pakovanju, čisti hrvatski proizvod, postavio na police kao svoju robnu marku Bondi premium kvalitete. Što bi značilo vrhunske.
-Tommy se pokazao kao vrhunski poslovni partner koji za razliku od mnogih drugih nije tražio da spuštamo cijenu proizvoda, rušimo kvalitetu. Našli smo se na istom pravcu, nuđenja visoko kvalitetnih proizvoda koji imaju svog kupca. Pregovarali smo prije njih i s drugim trgovačkim lancima, no oni su sa traženjem spuštanja cijene, automatski diktirali i naš rad s jeftinijim, lošijim sirovinama. To nije dolazilo u obzir. Onda je došao lanac Tommy, ima dvije godine kako za njih radimo sladoled, prezadovoljni smo odnosom, i plasmanom naše robe u maloprodajnom lancu. I sretni smo da smo se prepoznali na istom putu prema vrhunski kvalitetnom proizvodu – kažu.

Inovativni proizvodi

I nisu stali samo na novoj prezentaciji sladoleda, u mnoštvu ideja osmislili su opet novi trend. Kadice sa sladoledom koji se puni industrijski i dorađuje ručno. Pa se stječe pomalo, usudili bi se reći, retro, domaći izgled, koji ljude jako privlači. Posebice kada se sladoled ukrasi ukusnim dodacima, preljevima po izboru. Opet su ih svi počeli kopirati. No oni idu dalje, stigla je i novina, sladoled, koji se može prezentirati i kao torta, vrhunska delikatesa koja se na probnim centrima pojavila krajem srpnja. A s kolovozom pokazala da obitelj u rukama drži bingo.
-Imamo još jednu novinu, cup to go. To je Premis sladoled s dodatkom jogurta, kojeg nudimo u plastičnoj ambalaži, a njegov se okus može doraditi nekim od umaka, preljeva, dodataka koje biraju sami kupci. I eto još jedne inovacije, opet smo prvi, i ubrzo stižemo s njim u Split, a onda krećemo dalje – kažu Zoran i Toni Premeru. Premijerno smo ga probali, primjedbi nemamo, dvočlani žiri Slobodne Dalmacije se složio kako zaslužuje čistu peticu.

Premis sladoled. Nakon niza hotelskih kuća, restorana, slastičarna, kafića, barova, suradnja s maloprodajnim lancem Tommy došla je doslovce kao točka na I. Ulaskom na police Tommyja koji makarske sladolede prezentira u svojoj robnoj marci Bondi premium Tommy, obitelj Premeru je ušla direktno u kućanstva ljudi. I to ih osobito raduje, isto kao i činjenica da Hrvati sve više stječu naviku uživanja u sladoledu i van vrućih ljetnih mjeseci.

-Premis d.o.o. 2003-e ulazi u novi prostor od tisuću kvadrata. Od tada stalno radi na usavršavanju proizvodnje, pri čemu s inovacijama na strojevima i u ponudi sladoleda, ogromnu ulogu odigravaju upravo mladi Zoran i Toni. Lani je u tvrtku uloženo milijun kuna, od toga 52 posto kroz nepovratna sredstva Ministarstva poduzetništva. Oni su ih i lani prepoznali kao jednu od pet najboljih HR tvrtki, u koje su uložili nepovratnu investiciju. Sadašnji im je kapacitet 1400 litara sladoleda na sat, u dvije odvojene linije. Što znači da za tri mjeseca zadovoljavaju svu potražnju. Za sebe kažu da djeluju na principu kombinacije industrijske i zanatske proizvodnje sladoleda. I zadovoljni su. A budućnost je pred njima.

Tvornica Premis – 2. u Hrvatskoj po proizvodnji sladoleda

0

TVORNICA PREMIS – DRUGI U HRVATSKOJ

TVORNICA PREMIS JEDNA OD RIJETKIH MAKARSKIH TVORNICA DANAS IMA GODIŠNJE PRIHODE OD 5 MILIJUNA KUNA TE ZAPOŠLJAVA DO 20 RADNIKA

Tvornica Premis za tjedan ili dva izlazi s novim kadicama sladoleda koje su napravljene u tajnosti, a kojima se približila zanatskom sladoledu. Lani je Tvornica Premis proizvela i prodao 300 tisuća litara sladoleda te je povećao proizvodnju
sa 800 litara sladoleda po satu, na 1400 litara i sladoledom opskrbljuje cijelu Hrvatsku u kojoj ima 450 kupaca

Kada je prije 23 godine Miro Premeru u podrumu svoje obiteljske kuće započeo proizvoditi sladoled Premis, zasigurno nije slutio da će njegov pogon kroz 11 godina prerasti u jednu od rijetkih tvornica u Makarskoj i jedinu tvornicu sladoleda u Dalmaciji. Iz kućnog prostora od 100 kvadrata Tvornica Premis je proizvodnju preselio u prostor od 1200 kvadrata na Voliciji, a prihod je sa 500 tisuća kuna godišnje povećao na današnjih 5 milijuna kuna.

U posljednje četiri godine tvornicu Premis vode Mirovi sinovi, Toni i Zoran Premeru. U tvornici Premis je zimi zaposleno šest, a ljeti 20-ak radnika, a tvornica je lani proizvela i prodala 300 tisuća litara sladoleda. Sljedećeg tjedna Premis će prezentirati svoj novi proizvod koji još nije izašao na tržište, a novitetom će se zamijeniti stari izgled kadica sladoleda koji se prestaje proizvoditi. Osim toga, Tvornica Premis je lani od Ministarstva poduzetništva dobio poticaj od 300 tisuća kuna za kupovinu novih strojeva za ubacivanje komadića voća, čokolade i keksa u sladoled, a koji su koštali 1,1 milijun kuna.

DALMATINSKO CARSTVO SLADOLEDA
Proizvode ih roboti, a ‘šokiraju’ se na minus 40 stupnjeva

Poticaji za inovacije

Kako će izgledati nova linija Premisovih sladoleda i na koji način su sladoledi makarske tvornice postali hit u Hrvatskoj, ispričao nam je komercijalni direktor Premisa Zoran Premeru. Prema njegovim riječima, novitet koji će uskoro biti plasiran na hrvatsko tržište sastojat će se od kadica sladoleda od kojih će se svaka ukrašavati ručno, tako da je teško da će Premisove nove sladolede itko moći kopirati. Novi proizvod radi stroj jumbo robot koji je Premis nedavno kupio, tako da ni u jednoj vitrini brojnih restorana i kafića diljem cijele Hrvatske neće biti istog sladoleda.

Počeci su uvijek teški

Nove kadice sladoleda napravljene su u tajnosti i još ih nitko nije ni vidio, a njima je obitelj Premeru ‘pobjegla’ od industrijskog sladoleda te se približila zanatskom sladoledu. – Počeci su uvijek teški i naše je odradio otac Miro koji je najviše zaslužan za današnju tvornicu, jer smo ja i brat 1992. godine kada je tvrtka osnovana, bili mali. Otac je tada sam vršio dostavu za cijelu Rivijeru, a pogon je imao svega par osnovnih strojeva za razliku od danas kada ih je u tvornici oko 20. U počecima smo Rivijeru opskrbljivali ugostiteljskim sladoledom koji je bio pakiran u tzv. male ravne kade. Prije pet godina smo napravili visoke i ukrašene kadice sladoleda i to je bio naš i jedini novitet na hrvatskom tržištu koji je lani u potpunosti kopirala konkurencija.

Međutim, to nas nije obeshrabrilo nego nam je dalo vjetar u leđa da napravimo opet nešto novo i drugačije što smo i uspjeli čime nas je konkurencija samo potaknula na inovaciju, kazao je Premeru dodavši da Premis inovacije stvara nakon što poprati sve ozbiljnije sajmove sladoleda na kojima se i skupljaju ideje.

Po satu se proizvede 1400 litara sladoleda

– Kupili smo i šok frizer koji sladolede smrzava na 40 stupnjeva ispod nule te kontinuirani frizer čime smo proizvodnju sladoleda sa 800 litara po satu, povećali na 1400 litara na sat. Ovim smo nakon Leda, od lani postali druga tvornica u Hrvatskoj po kapacitetu sladoleda. Za sada sladoledom opskrbljujemo cijelu Hrvatsku,a ima interesa i u Srbiji i Crnoj Gori. Lani smo od 200 potencijalnih kupaca pristali uzeti njih 100, a i ove godine ćemo raditi sa oko 70 novih tako da sada imamo oko 450 kupaca, kazao je Premeru koji zajedno s bratom Tonijem poticaje Ministarstva poduzetništva koristi u posljednje tri do četiri godine i to u svrhu kupovine novih strojeva. Osim proizvodnje sladoleda, Premis ujedno proizvodi i preljeve od čokolade, višnje, jagode, karamele, banane i kivija za Konzum i Velpro, a koji su zadnjih pet do šest godina dostupni na cijelom hrvatskom tržištu te sladolede za Tommy.

Ugostiteljske kadice

Najprodavaniji proizvod Premisa su ugostiteljske kadice sladoleda koje se prodaju isključivo u restoranima i kafićima, a obiteljska pakiranja koja kupuju supermarketi čine 10% prometa. Tu su još i impulsni sladoledi na štapićima koje tvornica uvozi iz Italije i Španjolske, a Premis od 2013. godine radi i program s igračkama.

Cup to go novitet
na svjetskom tržištu

– Lani smo počeli proizvoditi cup to go koji je postao novitet ne samo na hrvatskom, već i na svjetskom tržištu. Riječ je o sladoledima koji su zapakirani u čašice. Oni se nikada ne prodaju kao takvi već se u ugostiteljskim objektima i vitrinama koje su smještene u trgovačkim centrima diljem cijele Dalmacije, Zagreba, Rijeke i Pule. Na njih dodaju preljevi tako da je cup to go postao personalizirani sladoled. Novitetima smo u zadnjih pet godina učetverostručili promet i sada već pripremamo novi program za ponovnu prijavu na natječaj Ministarstva i to za veće investicije. Kazao je Premeru koji pojašnjava da je njegova obitelj dugo godina pokušavala naći adekvatan prostor u Makarskoj za tvornicu, međutim puno vremena se izgubilo na iznalaženje lokacije. Danas tvornicu Premis koja je u sladolednom biznisu najveća u Dalmaciji, posjećuju kupci iz cijele Hrvatske.

Premis uskoro planira povećati kapacitet tvornice i raditi dodatne rashladne pogone. Šok tunel za zamrzavanje proizvoda na 40 stupnjeva ispod nule. Komore za smještaj većih količina sladoleda što će iziskivati dodatni građevinski projekt. Ujedno je u planu i proizvodnja 2000 litara sladoleda po satu.

U tvornici Premis na Voliciji sladoledi se ‘šokiraju’ na 40 stupnjeva ispod nule. Hlade se na 22 stupnja ispod nule

Premis je nedavno nabavio nova liniju za pasterizaciju i homogenizaciju za 1200 litara sladoleda na sat. Ujedno i stroj koji hladi sladoledu bazu sa 85 stupnjeva na 4 stupnja.

Tvrtka Premis Makarska uzor u proizvodnji sladoleda

0

Tvrtka Premis Makarska uzor u proizvodnji sladoleda: Ključ uspjeha je biti drugačiji

Ulaganjem u tehnologiju, kvalitetom proizvodnje i inovativnošću obiteljska tvrtka Premis Makarska među najsvjetlijim je primjerima u Dalmaciji i puno šire. Prave sladoled za šire dalmatinsko tržište (500 000 litara sladoleda godišnje) i drugi su, odmah iza Leda, proizvođač sladoleda u Hrvatskoj.
– Tvornicu sladoleda pokrenuli su otac i stariji brat prije 23 godine. Brat Toni i ja smo od malena u njoj, a ozbiljnije od 2005., podsjeća Zoran Premeru koji zajedno s bratom Tonijem vodi tvrtku. Toni je zadužen za proizvodnju, a Zoran za prodaju – navode ukratko braća Premeru za čiji se uspjeh i nagrade sve više čuje u zemlji, ali i izvan granica Hrvatske. Zaposlenih je u Premisu osam, a u sezoni i 15. U Makarskoj su prisutni na desetak mjesta i imaju vlastitu prodaju u hotelu Biokovo.

Asortiman

Asortiman tvornice sladoleda Premis Makarska je: obiteljski sladoled u pakiranjima od pola litre, konfekcijski sladoled i proizvodnja preljeva za sladoled. Bave se također i prodajom slastičarske opreme sitnog inventara, dekoracija i slično. Ponuda njihove tvrtke uvelike se razlikuje od drugih.

– Prateći strane sajmove, vidjeli smo da dosta toga u Hrvatskoj zaostaje. Onda smo novitete, koje smo vidjeli vani, počeli dovoditi u Hrvatsku. Naša tvrtka na prvom mjestu ističe kvalitetu, a ne cijenu. Noviteti koje smo vidjeli u Italiji bili su nam inspiracija. Počeli smo razmišljati kako možemo osmisliti neke stvari i ponuditi ovom biznisu nešto novo. Napravili smo par noviteta na svjetskom tržištu. Jedan dio smo plasirali na talijansko tržište.

Po njihovoj licenci proizvodit će u Italiji

– Ove godine na sajmu u Riminiju smo u siječnju dogovorili da se po našoj licenci radi u Italiji. Proizvod tvrtke Premis Makarsak“cup to go“ koji su napravili prije dvije godine, 2016. će po njihovoj licenci proizvoditi u Italiji.

Najveći je Premis Makarska proizvođač preljeva za sladoled u Hrvatskoj, jedan dio i izvozi.

I dok proizvodnja nije sada u punom jeku, širi se radni prostor. Cijeli pogon prostire se na 350 metara četvornih u tvornici na Voliciji br. 8. Sada prave 150 m2 rashladnih komora za skladištenje gotovih proizvoda.

Što Premis Makarska i u današnjem okruženju, kada gospodarstvu ne cvjetaju ruže, čini posebnim? Prije svega kvaliteta i inovativnost. Njihovi su proizvodi drugačiji od onih na tržištu.

– Uvijek gledamo biti korak naprijed i napraviti nešto drugačije. To je ključ uspjeha. Naši ugostiteljski sladoledi su posebni. Jedini smo proizvođač koji je uspio s džambo robotom, imamo 2 robota koji rade na ovoj liniji, napraviti poseban sladoled u kadicama. Kao da ih je umjetnik radio na malom stroju, ručno se ukrašavaju i svaki je različit.To smo prošle godine pustili kao novi proizvod – ponosno će Premeru.

Kontinuirano s novitetima na tržištu

– Za ovu godinu imamo novi proizvod. Izgleda kao kolač od sladoleda. Taj proizvod će moći iz dubinskog na stol. Rok trajanja mu je 18 mjeseci, nema kala ni bacanja. Imat ćemo kapacitet 6 000 komada u smjeni, odnosno proizvodnju od tisuću komada za sat kada se stroj upali. Naručili smo stroj i sada se radi. Preuzeli smo to kao talijansku licencu, mi njima „cup to go“, a oni nama taj njihov proizvod. I to je ove godine u našoj proizvodnji novitet – kaže Zoran Premeru.

Punom parom ovdje se radi od prvog lipnja do prvog rujna. Sada samo nadopunjuju zalihe. Prva veća proizvodnja je za 20 dana i to zaliha za sustav Metro, u što je sada dogovoren ulazak.

Priznanja i potpore

Na upit imaju li potpore šire zajednice u razvoju svoje inovativne proizvodnje Zoran Premeru ističe kako u posljednjih godinu dana ima dobru suradnju s Gradom. – Ta je suradnja rezultirala asfaltiranjem pristupne ceste našoj tvornici. Očekujemo da Grad iznađe mogućnosti i olakša nam širenje proizvodnje. U postojećim uvjetima kada plaćamo golemu cijenu komunalija to nismo u mogućnosti. Naime, plaćamo komunalije po kubnom metru, a kako zbog specifične proizvodnje moramo imati veliku visinu pa time i kubikažu prostora, iznos je dvostruko veći nego primjerice da ovdje imamo hotel. To je ono što bi nam stvarno pomoglo, inače je suradnja s Gradom jako dobra. Ministarstvo poduzetništva gotovo svake godine nam je davalo potpore za nabavu strojeva. Dobili smo 2014. poticaj za novog robota i šok tunel za smrzavanje.

– Od Županije smo 2015. dobili poticaj od Ministarstva poduzetništva za kupnju novih strojeva. Imali smo rok godinu dana za opravdati sredstva. Tražili su da imamo skok u proizvodnji. Target je bio 5 % mi smo ostvarili povećanje od 8 posto i bili smo kao primjer dobre prakse pozvani održati predavanje poduzetnicima kako kvalitetno iskoristiti sredstva Ministarstva. Ove godine nismo dobili poticaj od Ministarstva, ali smo dobili od Županije poticajni kredit za proširenje proizvodnog kapaciteta, rashladne komore – podsjeća Premeru.

Braća Premeru Zoran i Toni, mladi uspješni biznismeni iz Makarske potvrđuju kako malo poduzetništvo ima veliku moć i perspektivu. S inventivnim i kvalitetnim proizvodima, ova mala tvornica nametnula se i na europskom tržištu. Svakom bi, kažu, preporučili da se upuste u proizvodnju nečega, pogotovo autohtonih proizvoda i organske hrane. Ključ uspjeha je, naglašavaju braća Premeru, biti drugačiji od drugi.

Premis sladoledi NAJBOLJI SMO U DALMACIJI

0

Premis sladoledi: Ostvarili smo očev davni san – najbolji smo u Dalmaciji
SAMO ‘LEDO’ ISPRED

Ponekad se čini kako su priče o hrvatskom poslovnom uspjehu nevidljive, pogotovo kad se sagledavaju u okviru krize koja skoro osam godina trese ionako gospodarski nejaku državu. Međutim, i u nepoticajnom okruženju nije ih teško pronaći. Jedna takva krije se u Makarskoj, a kao i većina uspješnih tvrtki koje su posvećene radu, riječ je o obiteljskoj kompaniji koja godinama skromno gradi svoj uspjeh. Premis sladoledi. Tvrtka “Premis sladoledi”, koju vode dvojica braće, Zoran i Toni Premeru, najveći je proizvođač sladoleda u Dalmaciji s oko 300.000 litara proizvedenih godišnje. Za usporedbu, veću količinu u Hrvatskoj proizvede jedino “Ledo”. Njezin asortiman sastoji se od ugostiteljskog sladoleda za prodaju na kugle, obiteljskog sladoleda u pakiranjima od pola litre i litre, konfekcijskog sladoleda i proizvodnje preljeva za sladoled.

Premis sladoledi

Tvrtka trenutačno zapošljava osam radnika, dok se brojka u sezoni povećava za još 10. Samo prošle godine u nju je uloženo oko milijun kuna i to u proizvodnju, od čega su 52 posto činila nepovratna sredstva Ministarstva poduzetništva.

Zadnjih 10-ak godina poslovanja tvrtke ključna su za njezin razvoj jer je modernizirana i unaprijeđena proizvodna linija. Godine 2003. proizvodnja se seli u novi objekt od 1000 četvornih metara, a 2005. nabavljen je novi završni stroj za sladoled kapaciteta 800 litara na sat. Isti može puniti istovremeno dva okusa. Posao je uzletio nakon 2010. kad je instalirana automatizirana linija za obradu tekuće sladoledne smjese, a 2013. nabavljena su i dva uređaja od ukupno 1200 litara za njihovo čuvanje.

Premis sladoledi poticaji

Pomoć Ministarstva poduzetništva došla je u obliku poticaja koji su iskorišteni za kupnju novih strojeva čime je proizvodnja prošle godine povećana na 1400 litara na sat, te dvije automatske punilice kapaciteta 2000 litara.

Braća su nastavila posao koji je prije 23 godine pokrenuo njihov otac, zamislivši malu tvrtku “Premeru i sinovi”, koja će proizvoditi najbolji sladoled u Dalmaciji.

Otac je posao počeo s talijanskim majstorima zanata, po čijim recepturama se i danas radi, a dva desetljeća kasnije, uz puno odricanja, truda i rada, njegov san se ostvario, jer “Premis sladoledi” nema konkurenciju od Zadra do Ploča i svake godine bilježi poslovni rast. Sukladno tome, tvrtka zapošljava sve više radnika, a nedavno je njihov rad nagradilo i Ministarstvo poduzetništva, uvrstivši ih u pet najboljih malih hrvatskih tvrtki koje su iskoristile dobivene poticaje.

Tragom ove priče, nevjerojatnog ostvarenja hrvatskoga sna, otišli smo u Makarsku gdje nas je mlađi brat Premeru, Zoran, proveo kroz pogon smješten na samom izlasku iz grada.

– Znate, mi proizvodimo 80 litara sladoleda na sat, što znači da otprilike u tri mjeseca možemo zadovoljiti svu potražnju koju sad imamo. No, ne žuri nam se. Imamo svoj tempo i znamo što želimo, a zahvaljujući tome danas većina kupaca dolazi k nama – hvali nam se Zoran te nastavlja objašnjavati proizvodni proces pogona koji stane u nekih stotinjak kvadrata.

Govori bez velike pompe, skromno, kao da se ne radi o najvećoj tvornici sladoleda na ovom području. Kaže, njihov recept uspjeha nije strogo čuvana tajna.

Kvaliteta ispred svega

– Kada me pitaju što je presudilo našem uspjehu. Uvijek kažem da je to uložen trud u kvalitetu koja je za sobom donijela prepoznatljivost. Dok su naši konkurenti kroz godine smanjivali cijenu svojih proizvoda, a time i kvalitetu ne bi li bili uspješniji, mi smo odlučili otići u drugom smjeru. Ulagali smo u razvoj, tražili smo nove ideje na svjetskim sajmovima koje smo zatim prenijeli u Hrvatsku. Takav princip rada zahtijeva više ulaganja, ali upornost se uvijek isplati. Primjerice, naša proizvodnja nije u potpunosti automatizirana. Dio se radi pomoću strojeva, no pri punjenju ugostiteljskih sladoleda asistira radnik, tako da krajnji proizvod, ugostiteljska košarica, izgleda kao da je punjena potpuno ručno. Tu nas industrija jednostavno ne može pratiti – objašnjava Zoran, koji je direktor proizvodnje, dok je brat Toni zadužen za prodaju.

Oboje su, kaže, ekonomisti po struci. On se dodatno usavršavao u prehrambenoj tehnologiji, dok se brat usmjerio na tržište.

Nastavak obiteljskog biznisa

– Put u nastavak obiteljskog biznisa nikad nije bio na stolu kao pitanje, došao je kao logičan nastavak jer smo se kao djeca uvijek motali po proizvodnji, a kasnije kao tinejdžeri pomagali u svemu. Valjda smo naslijedili tu očevu crtu jer imamo i trećeg brata, međutim on ne sudjeluje u poslovanju tvrtke.

Tim tvrtke “Premis sladoledi”, osim što je poznat po ugostiteljskom sladoledu, svoj uspjeh može zahvaliti i inovacijama. Možda nisu primjetne običnom čovjeku, no konkurencija ih je i te kako upoznala i popratila. To nije borba na tržištu, kaže Zoran Premeru, to je najveći motiv da nastavimo ovo što radimo.

Ugostiteljske kadice

– Za uspješnu prodaju sladoleda više nije presudna sama lokacija prodaje, jer sladoled u ravnim kadicama ne privlači pozornost i ne motivira kupca na kupnju. Sve više je u trendu puniti sladoled iznad kadice, iznad ruba, kako bi bio primamljiviji. Međutim, to zadovoljstvo košta više desetaka tisuća eura. Zatim predstavlja velik rizik povrata novca, jer zahtijeva ulaganje u prostor za proizvodnju i zapošljavanje radnika. Kako bismo riješili navedeni problem, krenuli smo u proizvodnju širokih 8-litarskih kadica punjenih preko ruba. Na taj način postigli smo atraktivnost proizvoda uz minimalnu investiciju.

– Kada smo vidjeli da konkurencija kopira naša rješenja, znali smo da smo uspjeli – za nekoliko mjeseci sve sladoledne vitrine izgledale su poput naše. Meni to predstavlja najveću inspiraciju. Također, kada smo predstavljali svoj izum “cup to go” na nekoliko europskih sajmova, svi su bili začuđeni kako je rješenje dobro, a jednostavno, i pitali se zašto se oni toga prije nisu dosjetili – objašnjava.

Cup to go

“Cup to go” najnovija je inovacija iz “Premis sladoleda”. Riječ je o gotovom proizvodu s poklopcem koji može kupiti bilo koji ugostitelj. Dolazi u tri različita okusa: vanilija, čokolada i jogurt. Oni se obogaćuju različitim dodacima i umacima za sladoled prema želji kupca. Princip je jednostavan, skine se poklopac, stave se dodaci i sladoled je spreman za posluživanje. Ugostiteljima je također jednostavno pratiti ulaz i izlaz robe na taj način i zato im se svidio.
Međutim, širenje tog proizvoda naišlo je na prepreke koje Zoran Premeru naziva tipično hrvatskim poslovanjem.

– Velika većina ugostitelja bila je oduševljena jer su dobili gotov proizvod. Svidjelo im se to što su potkradanje radnika sveli na minimum, ali ipak nisu bili spremni uložiti novac. “Cup to go” preporučujemo s nekoliko umaka i dodataka poput gumenih bombona. Dok su ugostitelji to vidjeli kao višak i ponudili bi samo osnovni proizvod, s jednim ili dva preljeva. Željeli su uštedjeti kako bi što više zaradili, ali to ne ide tako. Teško da ćete škrtarenjem zaraditi – govori Zoran. Navodi primjer svoje tvrtke koja u suradnji s nekoliko talijanskih partnera neumorno radi na inovacijama i otkrivanju novih sastojaka.

Sirovine za svoje proizvode nabavljaju iz različitih zemalja diljem svijeta. Primjerice, vanilija dolazi s Madagaskara, kakao s Kariba…

Razvijanje inovativnih proizvoda

– Svake godine se trudimo razviti jednu inovaciju. Uložili smo novca i novca u nove proizvode, ne mogu se sjetiti koliko ih je sve propalo. Među zadnjima je bio preljev pakiran u dozama koji bi se besplatno kupcima služio uz sladoled. No ugostitelji su ih vidjeli kao nepotreban trošak i nisu ga htjeli kupovati. Mislim da je to osnovni problem poslovanja u Hrvatskoj. Velika većina poduzetnika, ugostitelja i obrtnika ustručava se ulagati i razvijati. Jednostavno to vide kao trošak, a radi se o temeljnom stupu poslovanja – objašnjava Zoran. Dodajući kako unatoč tome, razgovarajući s ugostiteljima, najviše dolazi do novih ideja koje onda razvija s bratom.

Idealan su tim, kaže, zato što se najbolje poznaju, a sve projekte, od ideje, razvoja i realizacije, vode sami. Prednost im je i veličina tvrtke koja se brže od velike industrijske proizvodnje može prilagođavati na tržištu. Što ih uvijek stavlja nekoliko koraka ispred konkurencije. Ono što drugi vide kao mane, “Premis” vidi kao prednost koju ne želi izgubiti. Jedna od njih sigurno je i veličina tržišta koje je dovoljno malo da ga se upozna s novitetima koji su odavna predstavljeni u svijetu. Zbog toga ne pomišljaju na selidbu iz Hrvatske, premda su ih mnogi na to nagovarali.

Uz upornost i ulaganje u novitete, braća Premeru ističu i vrijeme kao ključan faktor uspjeha. Kažu, posao se mora razvijati postupno.

– U cijeloj povijesti tvrtke, zadnjih pet godina je najvažnije jer stalno rastemo. Odlučili smo zadovoljavati onoliko koliko možemo, a ne koliko smo traženi jer bismo se zagušili. Postavljamo svoje uvjete. Kupci dolaze k nama što nam osigurava potreban mir jer znamo da smo na dobrome putu – zaključuje Zoran.

Lopatice za sladoled

0

Prodaja sladoleda pomoću lopatice za sladoled

U posljednje vrijeme sve je popularnije na tržištu prodavati sladoled lopaticama za sladoled. U Italiji većina slastičarnica koristi lopatice za prodaju sladoleda ali ovakav način prodaje sve više uzima maha i kod nas. Kupcima sladoleda ovaj način prodaje je nešto novo, pa je sam po sebi i atraktivan što privlači veći broj kupaca. Najbolja osobina ovog načina prodaje sladoleda je što svaki okus u vitrini za sladoled ima svoju lopaticu s čime se izbjegava miješanje okusa po kadicama. Tada sladoled izgleda mnogo urednije, a nije ni potrebno učestalo korištenje posude za vodu. Napomenu bih da ako se koriste lopatice za sladoled svejedno trebate imati posudu za vodu sa spojenom tekućom vodom prema Hrvatskom zakonu.

Lopatice za sladoled

Za prodaju sladoleda lopaticama za sladoled prodavač mora biti jako dobro osposobljen jer će u protivnom kupcima davati jako različite kugle. Jako je teško izvaditi uvijek istu kuglu. Ujedno sladoled koji vadite pomoću lopatica za sladoled mora biti mekaniji od onog kojeg vadite pomoću hvataljke za sladoled. Zbog toga se većinom pomoću lopatice da znatno veća kugla. Izuzetak tome su kvalitetno educirani prodavači koji znaju zarolati sladoled lopaticom.

U našoj ponudi imamo lopatice za sladoled raznih boja. Za više informacija kontaktirajte nas.

Hvataljka za sladoled

0

Hvataljka za sladoled

Koliko ste samo puta kupili hvataljku koja je izdržala 2-3 dana i počela preskakati ili bi pukla prečka koja služi za izbacivanje kugle. Za profesionalnu upotrebu ugostitelj ako ne koristi profesionalnu hvataljku za sladoled već onu iz supermarketa potrebno je mijenjati svaki tjedan. Hvataljke koje se prodaju na tržištu namijenjene su kućnoj upotrebi dok se svojim izgledom jako malo razlikuju od profesionalnih. Tada većina misli da su našli super ponudu i kupuju jeftine hvataljke za sladoled koje ih služe svega nekoliko dana. Zbog toga je važno kada kupujete da to bude profesionalna hvataljka za sladoled.

Premis hvataljka za sladoled

Hvataljka za sladoled

Kako bi izbjegli sve probleme koje su naši kupci imali s hvataljkama za sladoled testirali smo gotovo sve proizvode na tržištu. Tu smo se uvjerili da i sama visoka cijena nije garancija kvalitete. Dok su nas i neke hvataljke za sladoled iznenadili s vrhunskom kvalitetom sa srednjom cijenom. Premis hvataljka za sladoled definitivno je jedna od najboljih dostupnih na tržištu te sama cijena je prihvatljiva. Na tržištu su dostupne već 5 godina i nismo zaprimili niti jednu reklamaciju.

Premis hvataljka za sladoled prodaje se po cijeni od 200,00 kn što je ćini Best buy na tržištu.

Za sva pitanja vezano za hvataljke kontaktirajte nas.

Premis sladoledi iz Makarske – Poslovni.hr

0

Obiteljska tvrtka Premis iz Makarske stalnim ulaganjem u tehnologiju uzima sve veći dio tržišnog kolača.

Premis iz Makarske je obiteljska tvrtka koja je jedan od značajnijih nezavisnih proizvođača sladoleda za šire dalmatinsko tržište.

Njezin asoriman sastoji se od ugostiteljskog sladoleda za prodaju na kugle, obiteljskog sladoleda u pakiranjima od pola litre i litre, konfekcijskog sladoleda, proizvodnje preljeva za sladoled.

Široki asortiman

Kako pojašnjava Zoran Premeru, komercijalni direktor tvrtke, Premis se bavi i trgovinom slastičarske opreme, sitnog inventara, dekoracija i sl. “Imamo vlastitu distribuciju sladoleda i dodatni trgovačkog program kojeg redovito dostavljamo slastičarnicama, kafićima, restoranima i hotelima na području Dalmacije. Sa svojim proizvodima smo prisutni preko svojih partnera i na području Istre, Kvarnera i grada Zagreba s okolicom”, navodi Premeru.

1400litara

na sat kapacitet je proizvodnje sladoleda u Premisu

Tvrtka je nastala 1992. kada je započela proizvodnja sladoleda u prizemlju obiteljske kuće. Uz tehničku i tehnološku pomoć talijanskog partnera po čijim recepturama se i danas radi. Situacija se nije bitno mijenjala do 2003. kada se proizvodnja seli u novi objekt od 1000 četvornih metara. Godina 2005. je bitna jer je nabavljen novi završni stroj za sladoled kapaciteta 800 litara na sat koji može puniti istovremeno dva okusa. Tijekom 2010. instalirana je nova automatizirana linija za pasteriziranje, homogeniziranje i hlađenje tekuće sladoledne smjese 2013. su nabavljena i dva uređaja od ukupno 1200 litara za čuvanje sladoledne smjese.

U prošloj godini kupljeni su novi strojevi čime je proizvodnja povećana na 1400 litara na sat te dvije automatske punilice kapaciteta 2000 litara. “U 2015. godini planiramo nastaviti razvijati i obogaćivati naš najvažniji i vrlo atraktivni proizvod: Monte Gelato – ugostiteljski sladoled u kadicama za prodaju na kugle koji je povišen i ukrašen. U ovoj godini započinjemo i proizvodnju potpuno novog proizvoda “Cup to go” koji je jedinstven proizvod na europskom tržištu”, kaže Premeru.


Sladoled u igračkama
Dodaje da je to proizvod kojeg su sami razvili i prezentirali na sajmu Gast u Splitu. Tom prigodom je predstavljen i konfekcijski sladoled u različitim malim čašicama. Taj sladoled će biti punjen unutar igračaka predviđenih za prehrambenu industriju i biti će jedinstven na hrvatskom tržištu. S ovom paletom planiraju obogatiti ponudu konfekcijskog sladoleda kojeg su prošle godine započeli distribuirati. Na taj bi način Premis trebao ojačati svoj tržišni udio. Prema podacima Poslovne Hrvatske, tvrtka trenutno ima 10-ak zaposlenih i prihod od oko pet milijuna kuna.

Rabljena oprema za sladoled

Rabljena oprema za sladoled

Treba Vam rabljena oprema za sladoled, a niste je našli na našem popisu. Možda imamo nešto u dolasku? Kontaktirajte nas.

Rabljena oprema - Bravo strojevi za sladoledOd naših kupaca prilikom nabave nove opreme otkupljujemo staru opremu koju zatim repariramo i pripremimo komplet za sezonu i stavljamo u prodaju. Sva oprema koju nudimo detaljno je pregledana u više točaka i svi potrošni dijelovi se mijenjaju. Ovako pripremljeni strojevi bez problema rade kod novih vlasnika još dugi niz godina.

Naš servis obučen je za servisiranje nove i rabljene opreme različitih proizvođača. Međutim specijalizirani smo za servisiranje strojeva za proizvodnju sladoleda Bravo, Gelita i vitrina za sladoled Italproget.
Ukoliko ne možete naći ništa za sebe možemo Vam ponuditi nove strojeve za sladoled Bravo, strojeve za sladoled Gelita i nove vitrine za sladoled.

Kontakt

0

Premis d.o.o.
Put Volicije 8,
21300 Makarska

Tel: +385 21 243 555

Dostupni smo Vam od Pon-Pet od 08-16h
Trebate više informacija. Želite raditi s nama? Želite postati naš kupac? Potrebno Vam je više informacija o našim proizvodima i uvjetima suradnje? Nazovite naš odjel prodaje.
INFORMACIJE I PRODAJA:
Mob: +385 98 1323 023 – Zvonimir
Tel: +385 21 243 555
Tel: +385 21 679 394
Tel: +385 21 243 444
Fax: +385 21 679 395
E-mail: info@premis.hr
 Želite naručiti naše proizvode? Nazovite naš odjel narudžbi.
ODJEL NARUDŽBI:
Mob: +385 91 225 1992 – Zrinka
Tel: +385 21 243 555
Tel: +385 21 679 394
Tel: +385 21 243 444
Fax: +385 21 679 395
E-mail narudžbe: narudzbe@premis.hr
Trebate informaciju vezano za isporuku? Raspored vožnje…Nazovite naš odjel logistike.
LDC ZADVARJE LOGISTIKA:
Tel: +385 21 243 444
Tel: +385 21 243 555
Mob: +385 91 225 1992
Fax: +385 21 679 395
E-mail narudžbe: logistika@premis.hr
Već ste naš klijent! Imate pitanja vezano za račune i financije?
KNJIGOVODSTVO
Tel: +385 21 293 224
Tel: +385 21 679 394
Tel: +385 21 243 555
Mob: +385 98 755 515 – Boris
Mob: +385 99 6679 394 – Helena
Fax: +385 21 679 395
E-mail: racunovodstvo@premis.hr
E-mail: helena@premis.hr

Imate problem s vitrinom? Stroj za sladoled Vam ne funkcionira? Želite promijeniti recept s kojim proizvodite sladoled? Ne znate kako namjestiti temperaturu?
TEHNIČKA PODRŠKA

Mob: +385 91 300 1060

Tel: +385 21 243 555

E-mail: tehnicka_podrska@premis.hr


Imate proizvod koji bi mogao biti zanimljiv našem odjelu proizvodnje? Želite nam ponuditi kvalitetan proizvod s kojim možemo još više poboljšati naše proizvode? Obratite se našem odjelu proizvodnje.

PROIZVODNJA

Tel: +385 21 293 229
Tel: +385 21 293 223
Fax: +385 21 679 395
E-mail: toni@premis.hr

Želite Premis proizvode izvan Hrvatske:
PREMIS SLOVENIA:
MAX8 d.o.o.
Hruševo 140
1356 Dobrova / Slovenia
E-mail: info@premis.si
www.premis.si
Mob: +386 041 400 339 –  Matevž Rakar
PREMIS SWEDEN:
Coffeeplease Home AB C/O Lundbergs
Hantverkarvägen 9A
14563 Norsborg (Stockholm)
Sweden
Tel: +46 8 55633200
PREMIS SLOVAKIA
PREMIS ZMRZLINA s.r.o.
Silvánska 17
841 04 Bratislava
Slovenská republika
Mob: +421 911 66 88 66

Pitanja i odgovori

Vitrine za sladoled

Da li nudite gotove sladolede ili strojeve, vitrine i smjese za sladoled?

Mi nudimo kompletna rješenja za sladoled bilo da želite proizvoditi sladoled ili kupovati gotove s tim da gotovi sladoledi koji prodajemo su napravljeni kao da ih radite sami. 

Ako se kod Vas uzima gotovi sladoled da li Vi dajete vitrinu na korištenje ili je prodajete?

Kada kupac kod nas kupuje gotove sladolede vitrine do 13 okusa, statične dajemo na korištenje. Ako kupac želi prodavati sladoled u profesionalnim vitrinama od 12 do 24 okusa takve vitrine dajemo u najam ili prodajemo po posebnim uvjetima. Bilo da kupac vitrinu uzima u najam ili kupuje dobiva posebnu cijenu sladoleda.

Imam odličnu lokaciju na kojoj će se prodavati jako puno sladoleda mogu li od Vas dobiti profesionalnu vitrinu?

Bez obzira na lokaciju koju imate profesionalne vitrine ne dajemo kupcima na korištenje već prodajemo ili iznajmljujemo. Ako imate odličnu lokaciju znači da će te najam vitrine vrlo brzo isplatiti kroz rabat koji dobivate na sladoled. 

Uzeo bih profesionalnu vitrinu u najam kakvi su uvjeti?

Profesionalnih vitrina koje dajemo u najam je ograničeni broj. Prvo trebate provjeriti da li ih imamo slobodnih. Ako ih imamo slobodnih ovisno o modelu najam se kreće od 2.000,00 EUR do 3.000,00 EUR godišnje. U cijenu nije uračunat PDV. 

Koja je razlika između statične i profesionalne vitrine?

Statične vitrine imaju statične isparivače i sladoled se nalazi ispod razine stakla. Profesionalne vitrine rade po principu zračne zavjese i sladoled se nalazi iznad razine stakla. U praksi profesionalne vitrine prikazuju proizvod te kupac kada prolazi pored vitrine vidi sladoled. Kada vidi sladoled jednostavno ga želi pojesti. Sukladno tome profesionalne vitrine na dobrim lokacijama rade puno veče promete. Statične vitrine nije potrebno gasiti nego 1 puta mjesečno i otopiti te one imaju spremište za duple sladolede. Profesionalne vitrine potrebno je gasiti svaki dan i u sebi nemaju spremište.

Želim kupiti profesionalnu vitrinu za sladoled kakvi su uvjeti ako uzimam sladoled od Vas?

Premis d.o.o. je ekskluzivni uvoznik Italproget vitrina za sladoled. Sukladno tome imamo odlične uvijete nabave istih. Kupcima koji žele uzimati naš sladoled i kupiti kod nas vitrinu dajemo posebne rabate na vitrinu i sladoled. 

Proizvodio bih sam sladoled i kod Vas bih kupio opremu i sirovine za proizvodnju sladoleda da li je moguće da od Vas dobijem vitrinu za sladoled na korištenje.

U slučaju kada krečete u vlastitu proizvodnju mi Vam nismo u mogućnosti dati nikakvu opremu. Bilo da se radi o vitrinama, strojevima ili nekoj drugoj opremi. Svim kupcima koji komplet opreme i sirovine kupuju kod nas u mogućnosti smo dati popust na opremu i sirovine. Za više informacija Premis kontakti.

Da li iznajmljujete točene aparate?

Ne. Točene aparate isključivo prodajemo. Okvirna cijena samojstojećeg aparata za točeni sladoled s 3 ručice iznosi 13.990 EUR + PDV. Budući da kupci u prošlim sezonama nisu ostvarili uspjeh u prodaji sladoleda iste više ne nudimo.